Hejdå :(

Hett som satan idag, puhhhh! Kan någon vara snäll och hälla några liter vatten över mig samt köpa en ac till oss ?;)

Andre fick sålt sin bil idag, trist är det faktiskt men som sagt det får komma n ny lekbil lite senare. Skönt ändå att det var en göteborgare som köpte den så man förhoppningsvis slipper se den rulla på stans gator, känns ju lite mer då!

Nu ska vi leta efter ny bil, en kombi men bara för det så kan man ju faktiskt snygga till den med, med lite fälgar osv. Tur min man kan haha ;)

Ska sätta mig på balkongen en liten sväng till, gäller att passa på när lilleman sover!

Den stora frågan i detta hushåll just nu är vad vi ska ha till middag. Inte alls sugen på någon mat när det är såhär varmt och ska det va något vill jag helst ha det kallt i så fall.. Så svårt.. Varför finns det inte någon man kan ringa o få svar på vad man ska äta precis som man kan ringa till fröken ur ?! Haha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kycklingsallad med vitlöksbröd? Mums! Hemma gjorda Klyft potatis med fläskfilé, ska vi ha idag. :) gör egna landgångar? Rostbiff, räkor? GOTT! Haha..

2013-08-04 @ 18:16:04
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0