Idag hände det äntligen :)

Idag hände det som vi har väntat på, vår lille gosse vände sig från rygg till mage.
Han låg i sitt babygym och lekte, jag reste mig för att svara på ett sms och när jag kom tillbaka så låg han på sidan och poff så var han över på mage och jag blev överlycklig :)

Han har vänds sig tidigare när han har legat i vår säng men vet dock inte om det har varit för han legat på sidan och man själv har rest sig så det har blivit lite tryck neråt. Ingen aning men nu har det minsann hänt iallafall :)

Från mage till rygg har han redan kommit underfund med hur man gör men det är så kul att se allt han lär sig min lilla lilla älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0