Kalas

Igår var en lång dag, två kalas inbokade och det första var 2 års kalas för kimbo. Bjöds på god mat och tårta med självklart bilar på :) & vad han fick?! Bilar, traktorer och ännu mer bilar och en hoppeborg den får jag inte glömma. Kul att se han så glad över alla nya leksaker och hans wooooowww slog ju allt haha sötnos!

Kalas nummer två var till Andrés morfar, god mat även där och de flesta var rätt glada i hågen när vi åkte där ifrån strax efter elva men är det kalas så är det :)

Lilleman, han var på sitt bästa humör hel dagen fast att han inte alls hade någon lust att sova när vi kom hem innan kalas nummer två. Somnade som en stock i bilen iallafall och sov i 2 timmar i vagnen. När han vaknade så skulle dom alla känna och klämma på honom innan det var pyjamas och godnatt igen!

Mitt lilla charmtroll fick även sig en liten kompis hos kimbo, såg så roligt ut när dem skulle känna på varandra haha :) nyfikna båda två.

Idag blir det middag hos mamma, veckohandling och ett besök hos svärföräldrarna.
Måndag i morgon, usch jag vill inte ! :/ vill ha min gubbe hemma ett tag till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0