Många roliga stunder ;)

Blev ett besök hos mormor idag me lilleman och min mamma, fika lite och sen begav vi oss till affären.
Har varit en bastu i lägenheten större delen av eftermiddagen och lillfisen är inte alls glad över värmen då han sover som en kratta men men det är tur det är svalare nu.

Blev träning även idag, duktig tjej! Träningsvärken i magen lär va extrem i morgon men det ser jag bara som positivt.
Fick med mig André också haha smidig som en kratta så blir inte så mkt allvar då jag mest ligger och garvar åt honom ;) glömmer aldrig när jag skulle dansa Zumba och jag sa att han skulle va med. Efteråt säger han "får du också ont i vaderna?" Hahaha jag dog lite där då han hade dansat på tå haha ;) det är jäkligt kul att han faktiskt vill vara med lite ibland och att man får sig några Goa skratt är ju bara bra ;)

Blir att skaffa ett nytt Xbox så vi kan koppla in knekten, där ni har vi haft roligt som bara tusan. Glas har gått sönder, snubblat över soffan och slott halvt ihjäl sig, halkat på golvet och åkt pladask ner. Det bästa var nog när André satt o sa "vad e det där för idioter på tvn haha som dom ser ut" två sekunder efter "meeenn det är ju VI " då visste vi att allt spelades in haha !

Många roliga stunder :) nu ska denna Donna in i en dusch sen säger jag godnstt !


Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Haha tack för ett gott skratt såhär på morgonkvisten :)

2013-08-03 @ 06:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0