Nummer två

Tänk att en kommentar kan göra det roligt att skriva av sig lite igen, fler såna tack :)

Idag var vi på väla och fika med Sara och Julia, blev en runda i affärerna också. Hitta lite till lilleman men inget som fick följa med hem. Svårt att köpa vinter kläder när man inte riktigt vet hur stor han är då så det får vänta.

Har kört bort till dagiset som vi ska besöka i morgon så nu hittar jag iaf dit i morgon. Perfekt läge med Brunnsparken sidan om så jag hoppas innerligt att det är lika bra på insidan. Sen har vi ett kvar än så länge men väntar fortfarande på att dem ska ringa tillbaka, ger det till fredag sen ringer jag igen :)

Dags att ta på lilleman pyjamasen och Natta honom!


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag trodde maxi cosi cabrio fix var en utav de lättare, sjukt smidig iaf.. :-) ja kanske, jag köpte vår begagnad, ett år gammal bara 1200 spänn, som ny och med bas osv.. vet de ksulle gått på över 3000kr annars. hittade den i höganäs :-)
Men nästa blir en ny, ligger på ungefär 2500 har hittat därifrån. och de är de värt. upp till ungefär fyra års ålder :-)

2013-08-27 @ 20:13:06
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jag har kollat på nätet mestadels. Har sökt och läst kommentarer osv. Gillar det med funktionen som man kan fälla med ett handtag bara om hon skulle somna. Funderar på att ordna så att hon sitter fram då tror jag. Fast känns ändå säkrare bak på någon konstig vänster. Såg att baby vintage hade kampanj nu med, introduktionspris :-) annars är där säkerhetsbutiken.se men vet ej om de skickar. Samt babyproffsen i Gbg, borde kanske vara samma här i Helsingborg ?
Vi simmar på filborna. :-) har du tänkt börja simma ned Wille ? ;-) kan verkligen rekommendera. Såååå härligt. Vilhelmina tyckte de var roligare nu än innan. Plaskade som tusan ! :-)

2013-08-27 @ 21:24:38
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Ja gubben min funderade på att göra de själv om där inte finns nyckel. man kan alltid plocka ur, iofs gillar väll inte bilprovningen det tror jag, men men ;-) haha.. De kan inte gilla allt.
Ja i nybörjargrupperna är man väll 10st tror jag och när de blir fortsättningsgrupper så är man 15, så de känns inte jättemycket. Jag tycker de är kul, Vilhelmina var lite för liten när vi började, typ strax över 3 månader, men nu var det en helt annan bebis i vattnet, som hon älskade det :-)

Så kan verkligen rekommendera det. Jag gillar filborna, badat där själv sedan man var liten :-)

2013-08-28 @ 13:25:51
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

http://www.mambaby.com/mam/data/.cs/mam/volumes/02/0203/files/20318/thumbs/cache/8fdeb6d8040ca5bcf7dd5f093ec1d6ae.jpg

här är länk till bild på en sådan jag köpte. Finns en plastgrej i som gör att de får suga för att de ska komma.. och de kan vända upp och ner utan att det rinner ut.. :-) men den tog jag bort efter ett tag, bättre de fick flöda in i munnen.. nu dricker hon utav bara den :-)

Nej, tror det är fler dagar. Du kan kolla inne på hssim.se tror jag det är.. Klicka på babysim. eller så gör du så att du skapar profil och loggar in, så kan man nog se mera. Men annars ring och hör när de släpper platser till babysim igen och när de är.. de gjorde jag, sedan loggade jag in direkt och knep en plats. Vissa säger att det är svårt att få men jag lyckades direkt.. :-)

2013-08-28 @ 19:51:56
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Tror där är färre platser i Ramlösa ?
Vi kör från Billesholm och in så det tar ju sin lilla tid, men helt klart värt det.
Ja, jättebra flaska. men har tagit bort den plastgrejen nu, lättare att dricka då.
De ska ju vänja sig sedan vid glas osv och där är inget som "stoppar" :-)

2013-08-28 @ 20:21:49
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0