Tio poängare

Idag hälsade vi på ett nytt dagis och redan när jag kom innanför dörren så kände jag att detta var helt rätt och det tog inte lång tid innan jag hade bestäm mig för att här ska han gå.
Bra personal, ute varje dag, en massa projekt och lärande. Ja detta var verkligen en tio poängare och det bästa är ju Brunnsparken sidan om :)

Har ett dagis till vi ska titta på om någon vecka, hoppas att det också är bra så man har lite valmöjligheter eftersom det är rätt lång kö på det första men som hon sa 4-5 månader innan så ska det nog gå så hoppas verkligen det. Får ta med André dit lite längre fram så han också får titta :)

Sarah kom förbi en sväng när vi hade kommit hem, snacka lite skit och sen skulle lilleman sova, trodde jag haha ! Han kom inte till ro som vanligt så det tog sin lilla tid det där.
Var iväg och hämta en bumbostol till plutten också, kanske onödigt när han snart sitter själv men eftersom han hela tiden vill sitta upp även i babysittern så kan den vara till bra träning så länge och för den lilla pengen så spelar det ingen större roll :) han verkade iallafall glad när vi satte honom där :)

Lill fisen sover och vi kränger kagoorr ;) mm, bara älskar när sötsuget kommer igång på kvällen, eller inte !

Chips och dipp hade ju varit svin gott men nä får allt klara mig på detta !

I morgon ska vi som sagt hälsa på min barnmorska som jag hade när Wille låg i magen, super kul ska det bli :) blir lika glad varje gång jag får se henne :)

Denna veckan har det verkligen varit något varje dag och det är så skönt även om det är små saker så är det ändå skönt att veta att man kommer ivä lite. Nästa vecka är dock lite tom ännu men det får jag väl ordna upp :) en massa promenader kanske om inget annat händer !

Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0