Träning

20 minuters pilates är en ganska så bra början, herregud vad min kropp är kass efter både graviditeten och förlossningen. Nästa gång jag är gravid så ska jag minsann ha bättre kondition osv än denna gång.
Min rygg ska vi inte ens prata om, en sjukgymnast hade varit det bästa vilket jag vet om men ändå fortsätter jag att intala mig själv att det blir bättre med tiden. Pyttsan!

Dags att skärpa dig Helena !!!

Fortsätter med detta några dagar nu och ser om jag håller det, är väldigt bra på att börja men ännu bättre på att sluta så vågar inte säga för mycket. Om jag lyckas hålla det så ska det även läggas på ett antal minuter till men man får väl börja någonstans, eller hur ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0