Vårt lilla charmtroll

Första dagen på Andres semester & jag är redan vilse i dagarna, skönt att ha han hemma iallafall och kul att han får vara hemma och busa med lilleman precis som jag brukar.

Idag har det verkligen varit, lek, sova, lek, sova, lek godnatt.
Skönt att han faktiskt fått den sömnen som han behöver kan även bero på gårdagens tripp till farbror doktorn. När han normalt brukar bli lagd i sängen så blev han satt i bilstolen.
Men Gud så bra allt gick och så duktig han var vårt lilla charmtroll :) det var ett par lättade föräldrar som somnade igår kan jag säga.
Fasiken vad man kan oroa sig. Ibland önskar jag bara han kunde prata men allting slutade bra och det är huvudsaken!

Lite kvällsmys med min älskling innan vi också lägger oss på kudden. Även om det är semester så kan man inte sitta uppe halva natten. Det är ju en dag i morgon också och jag vill gärna kunna öppna mina ögon när lilleman vaknar !


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas att de inte var något allvarligt med lilla sötnosen

2013-08-05 @ 22:56:05
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0