Bra kväll

Vilken bra kväll det har varit.
Sara, Richard och lilla Julia kom hit vid sex tiden, barnen de lekte en massa och fick bytt julklappar. Lilleman fick en jätte fin tröja och ett bi från brio som han verka tycka jätte mycket om. 

Sarah kom förbi med Rocky strax efter de andra hade kommit så det blev fullt hus kändes det som ett tag haha :) men det är bara kul. I morgon åker de till Teneriffa och jag är en aning avundsjuk :) 

Lill fisen sover sen en timme tillbaka, Andre är ute med voven och jag ska bädda ner mig så fort dem kommer tillbaka. Känner mig helt slut, har hunnit med mycket idag ändå!

Nya tag i morgon och en del som står på schemat :) natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0