Den fick det bli

Vad har vi gjort idag då??
Jo inte ett skit, varit hemma hela dagen. Lekt, sovit, tvättat och ätit ungefär så har dagen sett ut och jag måste säga att det har varit jäkligt skönt! 
I morgon får vi nog ta och göra något annars lär jag ha myror i brallan :) vet dock inte vad men det får lösa sig i morgon helt enkelt. 

Gav det ett nytt försök att ta en fin bild på lilleman nu när Andre också var hemma och kunde skoja med han så jag fick en bild men ja, han vill bara krypa iväg eller så hoppar han så mycket så bilden blir suddig, puh! Stor eloge till er som är barnfotograf. :)

Denna bilden blev iallafall bra tyckte vi så den får det bli som vi framkallar :) vad tycker ni??



Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Så fin så :)

2013-12-17 @ 21:59:14
URL: http://sarahnorrings.blogg.se
Postat av: Tess

Riktigt bra bild :-)

2013-12-18 @ 20:28:32
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0