Det sista

Vi skulle fixa de sista julklapparna idag var ju tanken men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss så får försöka fixa det i veckan istället. En del är iallafall klar bara den sista kvar så håller verkligen tummarna att det nu blir som vi vill. Kan tyvärr inte skriva vad det är eftersom jag inte vet vem som läser :)

Va en sväng ute på center syd också, hittade två ljusstakar som fick följa med hem, som om man inte har tillräckligt haha :)

Såhär ser dessa ut iallafall, fina va ?? :)

Köpte även lite fin kläder till lilleman som han kan ha på jul och nyår, får dock ta mig en sväng på väla och se ifall jag hittar ett par jeans till skjortan som kanske passar bättre än dessa byxor.




Visst kan man använda dessa byxor även till vardags men jag tycker om att klä han i mer mjukis byxor, det ska va bekvämt och mjukt tycket jag, iallafall när han är såhär liten :)

Kan säga att jag var så trött i hela mig när vi kom hem, trött på alla människor över allt. Ingen höjdare att va ute i affärer såhär innan jul men vad ska man göra när man måste ?! 

Fick lite middag i magen, tog ett bad med lilleman och nu sover han och jag ska göra det jag brukar, slänga mig rak lång på soffan och glo tv! 

Hoppas ni haft en trevlig helg ! :)



Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Jätte fina ljusstakar :)

Svar: Tack :)
Helena ☆

2013-12-16 @ 09:37:41
URL: http://sarahnorrings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0