Duktig kille

Nyss kommit hem från jobb och slängt mig i soffan, fy så skönt att få vila kroppen lite innan jag ska lägga på o sova.
I morse fick jag sovmorgon vilket var riktigt skönt, eller ja. Var uppe vid halv 8 och gav lilleman mat och sen kröp vi ner igen, vakna efter en timme av att han drömmer en massa, fick verkligen hålla mig för skratt så gullig det lät :) han gick upp vid tio och jag halv 12 :) mm :)

Haft en bra kväll på jobb faktiskt, snabbt gick det minsann men det brukar det göra. I morgon är vi lediga allihopa så då får vi hitta på något kul :) 

Lilleman promenerade med sin gåvagn här hemma innan jag stack, lite vingligt gick det men han är såå duktig och jag blir så stolt när han kan gå själv. När han sitter på golvet så har han även börjat resa sig på alla fyra precis som att han ska upp och stå, så kul att se :)






Kommentarer
Postat av: Tess

Ååhh sötnos ! :-)
Vad många tänder han har ? :-) hur många är de ?

2013-12-28 @ 23:44:36
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Det var mig ett par snabba tänder till att vilja ut :-)

2013-12-29 @ 20:54:47
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0