Första julen

I morgon ska vi fira vår första julafton hemma hos min familj. Detta året skippar vi faktiskt julmaten och kör på oxfilé istället, detta är jag faktiskt väldigt glad över. Julmat är gott till en viss del men det är lätt att det blir för mycket. För min del så räcker det att äta det en dag.
Har förberett lite inför i morgon, kläderna och paketen är framtagna och i morgon får skötväskan packad helt enkelt, en del som ska med ändå ! 

Hade jag haft ett hus så hade jag haft julafton hemma med allihopa. Både min och Andres familj. Så mysigt det hade varit men det får komma längre fram i tiden :) 

Lill fisen somnade nyss och jag ska mysa ner mig i soffan och titta på solsidan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0