Fy fasiken!

Maginfluensa eller dålig mat?!
Det kan man fråga sig men en sak är säker att det var längesedan jag mådde såhär dåligt. Jag har inte varit sjuk på nästan ett år och nio månader och magsjuk var nog tio år sedan sist. Fy fasiken kvällen och natten till idag var inte kul, låg här med täcke, filt, strumpor, byxor och tjocktröja och frös ändå och när jag vakna i natt och kände mig utvilad och tänkte "skönt alla har fått sova" så var klockan bara 01.

Tur det bara är jag som blivit drabbad ovh tur att lilleman har en bra pappa som stannar hemma och tar hand om honom. Gör lite ont i hjärtat när lilleman bara sitter o säger "ma, maaa, maaammmaa" och jag inte orkar ta hand om honom :/ 
Sovit mig igenom större delen av dagen, febern går upp och ner men jag hoppas verkligen att det är över till i morgon! 

Hoppas ni andra har en bättre dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0