Julgran

Vår morgon började klockan 7 och efter lite mat somna vi om till halv 10, underbart men eftersom jag skulle iväg halv tolv och klippa till frisyren lite till och lilleman skulle till farmor under tiden så fick vi minsann snabba oss med att göra oss klara men visst han vi i tid.
Lilleman fick gå på promenad till ankorna med farmor och jag klippte mig snabbt som attans och sen åkte jag ut till väla för att köpa ett par byxor till lillen, snabbt och enkelt gjort

Andre körde och köpte en julgran så nu har den äntligen kommit upp, fick bli en i plast. Dock inget glitter så det får vi minsann skaffa, tror det gamla hängde kvar i granen vi kastade ut från balkongen för förra julen haha ;) grannarna där måste tro det är något fel, först när vi bodde där kom en gran flygande och nu när Andres bror och flickvän bor där så har även de kastat ut den via balkongen haha.. Lättare att göra så och sen dra den till sovrummet än att man ska dra den ner för alla trappor.
Iallafall, är nöjd med hur det blev fast det är plast :)

Under tiden Andre var iväg så skulle jag ta en bild på lilleman men det gick inte som jag ville haha ungefär såhär såg det ut..

En lyckad men ville ha han att skratta lite och det gick såhär



Hejdå mamma nu drar jag !! 

Provade i vardagsrummet också men gick inte mycket bättre, såå nyfiken på allt runt omkring sig :)
Kläderna åkte av innan han hade dreglat ner de alldeles för mycket ;)
Bättre lycka en annan dag kanske.

Märks det gått i ett idag, så trött i ryggen puh! Ska bara ligga här och inte göra någonting, kan hoppas det är lite bättre väder i morgon så jag och lilleman kan ta oss en promenad. Skulle tydligen finnas någon choklad fabrik här i närheten som hade utförsäljning nu bara innan jul så funderar på att gå och se var det är någonstans. Så hoppas på uppehåll i morgon !

Här får ni såklart se vår gran också :)


Tack och hej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0