Lagom seg i skallen

Natten till igår var inte alls rolig, lilleman han vaknade vid ett tiden och ville över till mig men jag gjorde allt jag kunde för att han skulle somna om i sin egen säng och efter två timmar när till och med Andre hade vaknat o försökt så gav jag upp och lyfte över honom till mig och vad händer, han somnar på två sekunder. Jag han inte ens lägga mig ner själv, snacka om att jag ångra mig att jag inte gjorde så från början men samtidigt så måste han ju lära sig att man sover i egen säng men det får vi väl försöka med senare för just nu verkar det inte alls funka.
Lagom seg i skallen hela dagen så som tur var så var natten till idag mycket bättre. Har bara varit hemma, Sarah kom förbi en sväng och annars har vi inte gjort så mkt mer än lekt och städat lite!

Ska hoppa i ett bad med min lille fis sen sätter kvälls rutinerna igång! 


Min lille kladdgris som hade lite problem med sina ärtor som gärna rullade ut från munnen haha :)


Jag städa & lilleman plocka fram så jag struntade helt enkelt i städningen & skönt var det :)

Kommentarer
Postat av: Tess

De har sina mammagris perioder minsann :-)

2013-12-03 @ 21:00:01
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0