Lillemans första julfirande

Vårt första julfirande är över för detta året och det har varit en mycket bra dag med många fina paket både till oss och framför allt till lilleman. 
Det blev heller inte allt för sent för oss, lilleman var jätte trött och även om han hade kunnat sova i sin säng hos mamma så valde vi att åka hem. Jag är också helt slut och det är en ny dag i morgon med mer julfirande. Andre gick precis ut med Rocky och så fort dem kommer tillbaka så ska jag krypa ner under täcket.
De senaste dagarna har jag varit så enormt trött på morgonen, knappt så jag får upp ögonen även om vi har gått upp strax efter 7. 
Jag skyller på vädret, mörkt och tråkigt dygnet runt! 

God jul till er alla :)






Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Fina ni är!! :) God jul på er!

Svar: Tack :) detsamma till er :)
Helena ☆

2013-12-23 @ 23:12:33
URL: http://sarahnorrings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0