Lördag

Allt blir så fel när man sover lite längre, normalt när vi går upp kanske vid halv sju på morgonen så brukar det endast va mat och ny blöja sen kryper vi ner en stund till. Brukar sova till typ 9- 9.30 ungefär sen går vi upp och äter frukost och gör oss klara för dagen men i morse så hade lilleman andra planer, han låg mest och snacka en massa i morse och när jag tänkte "äh vi får väl gå upp igen" la han sig till rätta och somna lika snabbt & jag var inte långt efter kan jag säga :) 
Vaknade vid tio och låg och myste i sängen en bra stund, upp strax innan elva och när lilleman fick middag åt vi frukost. Så kan det bli ibland :) 

Vi har varit iväg så Andre kunde fixa bilen och jag och lilleman hjälpte farmor och farfar att klä granen. Kom hem för en stund sen och lilleman och pappa gick och vila och jag har städat. Väntar bara på att de ska vakna så jag kan dammsuga innan våra gäster kommer.

Hungrig börjar jag också bli, knappt haft en tanke på att ta fram någon middag så vad blir det ?? Tacos kanske, det äter vi ju aldrig ;) haha

Nu är de minsann vakna här hemma, ha en bra lördag kväll !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0