Mina killar

Söndag, känns inte alls som det men det bästa är ju att veta att vi är lediga hela familjen i en vecka. En vecka tillsammans, underbart ! 
Uppskattar verkligen ledigheten på ett helt annat sätt numera, det är underbart att få tillbringa sin tid med hela familjen. Andre tycker ju att det är extra roligt eftersom han får se lilleman mycket mer än vad han gör när han jobbar. Bara dessa fredagar han har varit pappaledig så har han sett så mycket som lilleman har lärt sig och jag tycker det är super kul att han har möjlighet att vara delaktig på detta sätt! Mina fina killar !

Jag ska strax ta och göra mig klar så vi kommer iväg till Andres farmor, just nu ligger mina tre killar o vilar och jag var inte långt efter att krypa ner jag med haha :) dock har jag fått lite sovmorgon eftersom lilleman vakna vid halv åtta så ville han inte sova mer men det ville mamma haha :) 

Ah nä men ha en trevlig dag så hörs vi !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0