Nu får det räcka !

Visst mådde jag bättre idag efter lite sömn, skönt det iallafall!
Har nyss kommit hem från Bjuv, såå mycket snö de har riktigt mysigt, jag vill också ha så mycket :) 
Spenderat halva eftermiddagen/kvällen på akuten, snart känner man ju alla på sjukhuset efter alla dessa besök men nu får det ju faktiskt räcka för ett tag tycker jag!
Från att inte ha gjort ve sig eller ens brytt sig om att ta på sig något annat än sovkläder nu på några dagar så var det bara att resa sig ur sängen och göra sig klar under tiden Andre åkte o hämta mamma.
Halv snurrig i knoppen fortfarande så åkte vi iallafall iväg.
Jonny den stackaren hade halkat och slagit i huvudet ordentligt så det blev några timmar där för hela familjen men det gick rätt snabbt ändå och jag är så glad att lilleman anpassar sig så bra efter var vi är. Så länge det är folk runt han som han känner verkar han inte bry sig så mycket.
Körde mamma & Jonny hem iallafall och har nu landat i soffan.
Måste säga att jag faktiskt har blivit både piggare och känner mig inte ett dugg sjuk längre, kunde till o med få ner lite mat så kanske gjorde det mig gott att komma ut lite.

Får se ifall jag är lika pigg i morgon när det är jul på fredriksdal. Någon mer som ska dit ??




Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Jaså, populärare än vad jag trodde de där bordet ;)
De är jätte fint & fiffigt. Lär säkert bli skit bra både hos er och hos oss :)

2013-12-07 @ 20:59:43
URL: http://sarahnorrings.blogg.se
Postat av: Sarah Norring

Kan bli snyggt det också. :D jag hade tänkt såga av de där brädorna i mitten & sätta i fyra korg lådor där, och sen ha en glasskiva uppe på. Kul att han kom på den iden & verkligen tar sig tid att göra de :) tack för du påminde mig om jul på fredrikstal :) villa tider är de?

2013-12-07 @ 21:08:55
URL: http://sarahnorrings.blogg.se
Postat av: Sarah Norring

Ja, kul att man kan göra lite olika med de också. Jag har ngra fiffiga ider med såna lastpallar till trädgården också, får se om gubben tkr om de lika bra som jag :) okej, tack :)

2013-12-07 @ 21:18:05
URL: http://sarahnorrings.blogg.se
Postat av: Tess

Vad tyckte lilleman om snön i Bjuv ? :-) är där inte så mycket inne i stan ?

2013-12-08 @ 09:10:10
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0