Ordnat upp här hemma !

I förmiddags så åkte vi och lämna hund och barn till farmor och farfar och under tiden så åkte vi till Ikea och köpte nytt vitrinskåp så nu kan ingen banka hur mycket han vill utan att man ska va rädd att det ska gå i sönder eller ramla ifall han skulle få för sig att resa sig mot det! 

Andre skiva ihop den och under tiden fixa jag i klädkammaren, äntligen har vi kommit fram till något bra där inne och där är till och med plats över och mina skor fick plats utan att behöva vara slängda i en hörna. Andre sa "du kan väl kasta några ??" HAHAHA aldrig i mitt liv, här kastar man minsann inga skor som går att använda !! 

Nu fick de ju plats ordentligt så behöver vi inte bekymra oss för det haha :)

Blev en sväng inom Jysk också och köpte rullgardin till lillemans rum så nu ska den bara upp & en nattlampa ska köpas, någon som har tips på någon bra ?? 
Räcker det att sätta en i vägguttaget eller borde man ha en som står sidan om?? 

Efter detta är rummet redo att sova i för min lille prins, usch så tomt det kommer bli.

Har lagt ut både våra vitrinskåp vi hade innan och en malm byrå så är någon intresserad så hojta till!



I morse så skulle jag in på lillemans rum och hämta kläder till honom och han kröp glatt efter och satte sig och lekte meddetsamma, härligt att se & sur blev han när jag tog med han in i badrummet min lille skrutt.

Nu ska jag glo film, hej på er !!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi har en i vägguttaget.. lyser bra.. En från ikea som släcks när de mörknar.. :-) Lyser jättebra och har den igång hela natten till henne..

2013-12-27 @ 23:06:41
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0