Såå stolt :)

Första dagen idag som jag skulle jobba själv och det gick faktiskt super bra och så kul det var :)
Sitter här med världens ångest dagen innan men ändå så tycker jag det är så himla kul när jag väl kommer dit, konstigt att man kan känna så men hade det inte varit för min lille plutt hade det nog sett annorlunda ut.

När jag kom hem från jobb så åkte vi till jabadabado utförsäljningen, fynda både ett bord, en stol, en pall, en spis och ert bokstöd för hela 330 kronor, svin billigt :) älskar att det kommit in lite färg på hans rum. Dock tror jag det kanske räcker med jabadabado saker nu, vi får se :)

Vad har vi mer gjort? Handlat, lagat mat, ätit mat, duschat, lekt och krypt :)
Vår lille kille kan krypa och jag är så stolt över honom.
Igår började han ta sig fram lite smått men idag, vilken förändring. Nu går det med bara farten när han väl fått syn på någon han vill till, så kul att se :)
Tänk att det bara gick på en dag, tänk så mycket han lär sig för varje dag som går. Vår lille plutt är faktiskt ganska så stor nu :) 

Lillen har precis somnat efter många om och men och jag ska slänga mig rakt lång på soffan med en påse chips och vila min kropp, jisses vad jag är trött i fötterna och ryggen ska vi inte ens prata om. Nåja det går väl över, det kunde varit värre :)

Godkväll ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0