Segt

Idag va planen att vi skulle ta och göra något men jag var så trött i morse efter att haft en liten som bökat runt i min säng halva natten. Fler tänder som är på gång & jag tycker så synd om honom eftersom det antagligen gör ont. Pillar i munnen hela tiden, lite små grinig i mellanåt och nätterna är oroliga. Puh! Stackaren !
Blev en hemmadag idag också men inte helt fel det faktiskt. Har egentligen ingen större lust att göra något, energin som fanns här häromdagen försvann visst men får väl hoppas den hittar tillbaka igen :)

Fick fixat våra sista julklappar ikväll iallafall , så skönt ! Känns som man för en gångs skull är klar i tid men det är ju julafton om mindre än en vecka. Lillemans första jul, åh vad jag längtar :) 

Trodde det skulle vara greys på tv ikväll men icke istället är det bara mög och jag funderar på om jag skulle gå o göra kudden sällskap istället, kan ju vara rätt skönt :)

1 dag kvar för Pappan i huset att jobba sen är han lång ledig, hoppas morgon dagen går snabbt !! 

Hörs !




Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för tipsen :-) fick äpple igår men funkade inte. Fått extra kokta morötter nu och köpt majsvälling istället för fullkorn så de blir mindre fibrer. Att man inte tänkte på de från början.. Hoppad minsann de vänder snart :-/

2013-12-19 @ 13:34:18
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Ja, Blir rätt snabbt brunt när man river det.
Blev kokta morötter som mixades med lite smör och majsvälling blir de ikväll. Blir lite mosad banan sedan med.. Sjukt tröttande de här. Trött på o byta blöjor nu.. Puujhhh...

2013-12-19 @ 15:29:12
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Det började i måndags.

2013-12-19 @ 17:55:35
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0