Sista dagen

Söndag och där med sista dagen på lång ledigheten för Andres skull, så trist! Man vänjer sig så snabbt att ha han hemma så nu ska jag o lilleman bara hitta tillbaka till våra rutiner.
Är i och för sig inte så lång vecka som kommer och den kommer inte va som vanligt, nyår sen ledig o sen ska lilleman till farmor o farfar så vi både kan jobba på fredag. Den dagen hoppas jag kommer gå snabbt!

Vi skulle till väla idag, vände lika snabbt som vi kom fram på parkeringen, åkte o handla mat istället. Mindre folk, testade det här nya stället M.A.T, samma som vilken affär som helst tyckte jag men nu har vi varit där iaf.

En film och sen ska vi allt gå o lägga oss i tid idag känner jag, i morgon är jag själv med både hund och barn. Puh! Får bli en sväng till mamma helt enkelt, lite lättare!

I morgon ska den lille lurviga åka hem, så tomt det kommer va här hemma och det tror jag lilleman också kommer tycka. Han är så förtjust i den lille vovven. Men det är väl samma här, man vänjer sig snabbt & förhoppningsvis så vänjer man sig snabbt nu nät han ska hem med så det inte blir allt för tomt.

Nä film var det ! Hej hej !




Kommentarer
Postat av: Tess

Nä inte bättre. Men kan vara vilhelminas som hoppade över på mig.
Har pratat med 1177 ikväll. Ingen proviva kunde tydligen förvärra osv.. Skumt men ja...

2013-12-29 @ 21:16:34
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jag vetefan? Har hört att det är bättre att få ut de som spökar i magen men sjukt tröttsamt nu faktiskt. Ja tyckte också de var konstigt med provivan. Men funderar på om jag ska ringa vårdcentralen imorgon och höra vad de säger. Eller kanske vänta ut de några dagar till? Bara äta vitt bröd imorgon och dricka te, mums ;-) haha

2013-12-29 @ 22:16:40
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jo nypon är jättegott!
Har ju druckit proviva nypon men tanten på 1177 sa att jag inte fick..
Skitskumt, aldrig hört innan. Men tänkte prova nu iaf, ger det en dag eller två, kommer ihåg sist jag blev kass, tog lite mer än en vecka innan det blev bra. Ska hålla detta strikt nu så får vi se vad magen tycker. Blev camomillte ikväll, inre de bästa kag vet men de fick gå ner iaf.. Usch nu ska jag sova. Kan tro att sägen är efterlängtad. Somnade på soffan innan ;-)

2013-12-29 @ 23:21:34
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Usch då :-/ hoppas att du Har fått sova lite nu och lilleman med. Vad spökarhan så för mitt i natten? Vaknade han till och sedan inte ville somna om?
Är också helt slut ? Var uppe med mellan 4-5, vaknade innan med och fick ont i magen. Sedan drack jag tre klunkar vatten också krampade magen igen. Ger det tills imorgon sedan får vi se. Känns inte bra med krampen. Precis som när maten och drycken går förbi ett ställe i magen så känns de som tusen nålar ungefär. Skitskumt. Vaknar ju av de också utan att ha ätit och druckit.
Ska skicka gubben med en lista sedan till maxi ;-)
Får ta liten med sig så hon kommer ut på äventyr med..

2013-12-30 @ 08:10:06
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0