Snabbt

Något säger mig att dessa dagar fram till jul kommer gå så himla snabbt, så snabbt så man knappt hinner blinka och wops så sitter man här och firar in det nya året.

Känns märkligt att denna dagen redan är slut, först gick det en aning segt men sen hände det något o tiden bara försvann. Var iväg en liten sväng efter middagen o hämta ett paket osv. Och jag älskar när det kommer en bra låt och man kan skruva upp volymen och bara njuta och sjunga med så högt man bara kan helt för sig själv, det är egentid för mig spelar ingen roll om det är 30 minuter eller 5 minuter, det lilla räcker gott o väl. :)

Lillen han tvär decka efter bad och mat, trodde verkligen det skulle bli som igår. En massa ståhej men nejdå han sussar så skönt :)

Jag ska faktiskt ta fram min chips påse och unna mig lite gott bara för att det är måndag haha :)
Har varit lite tomt här hemma eftersom Andre gick tillbaka till jobb idag, man vänjer sig snabbt. Bara tre dagar kvar så är han ledig igen fast jag ska jobba men iaf. 

Funderar på om jag o lilleman ska bege oss till väla i morgon och fixa lite ärenden. Vi får se vad jag hinner med helt enkelt :)

Trevlig kväll ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0