Snart slut igen

Hej på er !

Helgen är snart slut, jag som tyckte den precis började. Alltså har det gått väldigt snabbt men det positiva är ju att Andre bara jobbar 4 dagar i veckan nu hela december & är pappa ledig varje fredag wiho :) lite längre helg för oss alla tillsammans men tanken är ju också att jag ska hoppa in och jobba då så mitt andra pass på jobb blir alltså pp fredag & jag sitter redan nu med samma jäkla ångest som förra gången.. Fy !! Känns som man sitter mitt i mellan allting då jag faktiskt är mammaledig fortfarande men ändå har möjlighet att jobba.. Ja svårt det där men det är väl bara att vänja sig!

Vad har vi annars gjort idag då?!  Jo, vi skippade julskyltningen iallafall. Tar det nästa år istället fast här på Råå. 
Har varit och handlat nya träningsbyxor som jag kan ha nu när jag ska börja röra mig hos sjukgymnasten haha.. Nä men det behövdes ett par snyggare än de jag går i här hemma, dessa är mer skit och släng byxor som jag helst inte går ut i :)
Vart en sväng på lager 157, nya jeans för 150 spänn kan jag nog leva med haha :) blev även en topp och Andre han hittade sig en jacka. När vi åkte dit så var det en trött liten gosse som satt där bak, trodde ett tag att han aldrig skulle somna i hans nya stol men jodå visst gjorde han det, känns skönt att veta att han även kan sova i den nya stolen :)

Nu lite tv innan jag ska sova !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0