Sommarkänsla

Gyllene tider på 4an, snacka om att jag längtar till sommaren något så enormt mycket.
Jag kan ju säga som så att jag är såå glad för att vi faktiskt var på deras konsert på Sofiero.
Minns sist, alltså för många år sedan när de hade en massa spelningar och mamma frågade mig om jag ville gå, ingen jag umgicks med verken ville eller hade pengar så jag sa nej. Jag kunde såklart gått med mamma & Jonny men hur kul var det då.. Men som jag ångrade mig efteråt så ja, glad att det blev av denna gången iallafall och skulle de göra fler spelningar så ska jag minsann dit, denna gången med picknick och vin, sommarkänsla eller vadå ?! :)
Mm så härligt.
Ibland är det bra att drömma sig bort & längta lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0