Tanken var

Idag var tanken att vi bara skulle vara hemma men det blev en snabb sväng på söderpunkten och sen vidare till väla där jag bara skulle in på bellbox, tur det för fasiken vad mycket folk där var.

Hem och började ändra om i sovrummet och resten av hemmet, blev så bra så :) och äntligen blev vi av med vår stora malm byrå också! 

Lagat mat hela eftermiddagen, pulled pork blev det, sallad och pitabröd till. Blev gott men jag gillar inte barbeque smaken så var ingen jätte favorit för min del.

Nu är det tid för lilleman att hoppa i pyjamasen och få lite välling innan han ska sova. Jag blev lagom slut i huvudet men jag får vänta med att sova några timmar till.

I morgon är det jobb som gäller, hade hellre jobbat dag om jag fått välja men men.. Hoppas det är bättre väder då än vad det är nu iallafall!

Trevlig kväll!!




Kommentarer
Postat av: Tess

haha jag som skrev luddigt.
Jo, när det är ljus i rummet så är lampan släckt.
Men när de mörknar och man släcker ner så tänds lampan och är igång hela natten.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50241139/#/70239022

2013-12-27 @ 23:13:04
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0