Tropikariet

Klockan är strax efter åtta och jag hade lätt kunnat bäddat ner mig och sovit men det får vänta, först ska jag va lite social med min kära sambo :)

Jobbade till elva, åkte ner i stan, åkte och handlade sen kom jag äntligen hem till min familj. 
Åt lite lunch och sen sov jag och lilleman en timme.
Vart en sväng till djuraffären och köpte julklapp till både katt & hund. Lilleman fick titta på kaniner och fåglar, tror bestämt att vi får ta oss till tropikariet snart. Han skiner upp som en sol så fort han ser djuren samtidigt som han ser så fundersam ut. Inte konstigt om man inte vet vad det är men vi har ju tittat i hans böcker här hemma och är det något djur han kan så är det katt. Spelar ingen roll om han ser en katt i en bok eller om jag kryper runt och mjauar och helt lyrisk blir han så fort vi kommer hem till mamma och han får se katten. Det är helt underbart att se att han blir så glad.
Tror att även om han kanske inte förstår så mycket om just tropikariet så hade det nog ändå varit en kul sak för honom.
Det hade ju varit perfekt om vi åkt dit nu när vi båda är lediga ett tag fram över men när det är jullov så kanske det inte är den bästa idéen. Tror vi gör bäst i att vänta!

Är det någon som varit på tropikariet eller liknande med barn ? Vilken ålder va de i och vad tyckte de ??


Baksmällan rullar på vår tv, jag ska surfa runt lite till sen ska jag sätta mig tillrätta och bara koppla av ! 




Kommentarer
Postat av: Tess

Då är du super pensionär ;-) haha.. Ville lägga mig redan vid 20 ikväll men nja, fick umgås med mannen lite.
Kul att inläggen glädjer någon än så länge.
Nä, nu ska jag försöka stänga ögonen och hoppas på sovmorgon :-)

2013-12-20 @ 22:25:15
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0