Alla hjärtans dag 

Alla hjärtans dag, en dag då man ska visa varandra extra mycket kärlek. Jag kan dock tycka att man borde göra det varje dag och jag hade blivit jätte glad om jag hade fått blommor eller presenter en dag då jag inte hade en aning om att jag skulle få något.
När det är alla hjärtans dag går man ju nästan bara o väntar på att gubben ska komma hem med blommor ju.
Vissa ger varandra mycket mer än så men jag tycker allt att det räcker som sagt roligare om det är en helt annan dag eller när man fyller år :)

Tror det var första alla hjärtans dag som jag o andre hade tillsammans, stod o laga värsta middgen med efterrätt och hela alltet plus presenter och grejer men det var första året haha :) då tyckte jag denna dagen var super rolig för jag äntligen hade någon att dela den med.

Blir även efterrätt denna gången , äppelpaj som just nu står i ugnen och luktar så sjukt gott och sen vaniljsås på det mums :) för vår del blir det alltid vaniljsås med paj och inte tvärt om, det är ju så gott :)

Vi sa till varandra att vi inte skulle handla något men jag fick ändå med mig blommor hem svårt att låta bli liksom :)


Kommentarer
Postat av: Saraah

Nä, vad det ser ut som har jag alla kvar.
Min telefon hade inte säkerhetsuppdaterqt på 25 :/

2013-02-14 @ 20:25:22
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0