Barnförsäkringar

Sitter här och kollar runt på barnförsäkringar, herregud vilken djungel.. Hur vet man egentligen vad som är bäst??
Tycker ju att det hade varit smidigast och haft alla försäkringar på samma ställe men sen vill jag inte betala en förmögenhet heller.. Svårt det här.. Vad har ni andra valt till era barn?
Ska man kanske ringa runt till försäkringsbolagen och höra med dom?

Sen är det det här med gratis gravidförsäkring som jag fortfarande inte har tecknat och jag borde kanske göra det snart, har iaf bestämt mig för att det blir en gratis men samma sak här, vad ska man välja för bolag??
Och frågan är om man måste binda sig till det bolaget även sen när barnet är fött, har lite svårt att tro på det här med gratis kanske därför jag tvekat så länge nu.

Jisses får nog bli lite telefonsamtal någon dag snart, kul !


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade ingen gravidförsäkring. Vi valde Skandia, var inne på trygg Hansa först men tror Skandia varade längre eller något? Gubben s fixade ;-) hade försäkringsmäklare och gick igenom.
Jag låg i dubbelrum och pappan får vara med där inne hela dagen och kvällen men inte om natten men dagtid absolut :)

2013-02-12 @ 22:51:14
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0