Den bästa tiden

Åh vilket underbart väder och jag vill bara ut, nu längtar jag som bara den att någonting ska hända så bebis kommer ut så vi kan vara ute och njuta av vår vädret :)
Vi har den bästa tiden framför oss, jag och bebis som är hemma under både våren och sommaren och det kommer bli många härliga promenader, vi har ju inte heller långt till stranden eller till Råå så lär bli ett antal glassar där till sommaren om jag tror rätt.
Mjukglass är något jag varit så himla sugen på nu jätte länge men det blir aldrig den glassen man hade tänkt sig när det är dags att köpa den första :)

Har roat mig med att sortera papper och lite annat smått o gott här hemma, någon tryckte på lite extra så var tvungen att ta en paus men snart är jag nog igång igen, vilken energi lite sol kan ge en :)

Ha en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Helt underbart väder. Ska försöka ta mig ut men lillan har ett powernap nu ;-) babymassagen var mysigt. Trött tjej efteråt men de blir man själv. Var någon bebis som inte gillade det så blev lite gråt som smittade av sig på andra bebisar. Haha.. Så söta. Ja, det är genom BVC, ska ha det en gång till samt matlagningskurs osv. Lite svårt att connecta med tjejerna men blir väll så, man har så mycket fokus på sin lilla..

Jadu, jag kollade upp när kurserna skulle börja. De släppte ju tider till "överblivna platser" typ. Så gick in på hssim och anmälde mig. Typ 5 veckor innan. Fick plats direkt. Tror där är kvar, blev en måndagskväll 18.30.. De ska ju vara minst 3mån och naveln läkt helt. Ska bli så mysigt hon älskar att bada, lipar när man tar upp henne haha..

2013-02-27 @ 16:46:10
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jadå :) förstod precis. Ja, hade hon inte gillat att plaska i badet hemma hade jag inte bokat in babysim.
Förstår du längtar, kan ju hända när som helst nu :-) så spännande att se vad det blir.
Annars får vi ta en glass vid Råå ;-) man blev lite sugen när du skrev så.. Haha :-)

Ja, kul att man får lära sig lite. De skulle ha någon gratis kurs längre fram med, föräldrakurser, skulle kosta kring 2000 annars, tänkte kanske signa upp på det med. Alltid bra med extra tips och information.. Kan man aldrig fp för mycket utav

2013-02-27 @ 17:56:13
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0