Den ena dagen är inte den andra lik

Denna söndag har verkligen varit dö trist, inte haft ett skit att göra samtidigt som min ork inte riktigt har funnits där så efter att spenderat någon timme på soffan så tog vi iallafall på oss och körde hem till fredde och Linda, blev lite mat där och nu har vi kommit hem igen.
Mina ögon orkar knappt vara öppna, jag hatar dessa dagar då jag bara är trött så jag hoppas verkligen att det är bättre i morgon.

Jag älskar min mage, min fina gravidmage och jag kommer sakna den så mycket men jag kommer inte sakna att knappt kunna böja sig, vända sig i sängen, kunna gå och göra det jag brukar det är jag ganska less på nu även om det inte varit så jätte länge och framför allt så saknar jag min kropp som den var innan, kunna ha på sig vanliga kläder och framför allt köpa nya kläder som är snygga men det är inte alls lång tid kvar nu så det känns som det bara är runt hörnet allt det där jag saknar och jag kan stå ut som tur är.

Nu får det bli en dusch och sen hoppa i säng och hoppas på att det går att sova hela natten utan problem :) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0