Det blir inte alltid som man tänkt :)

Mina planer för denna dagen blev aldrig av istället har jag gjort något jag aldrig varit med om förr, legat på soffan hela dagen och halv sovit ;)
Jaja, ibland blir det inte alltid som man tänkt sig men jag har iaf haft en lugn och skön dag.
Det jag hade tänkt mig får bli av en annan dag helt enkelt.

Väntar på att Andre ska komma hem så jag kan börja laga lite middag, kurrar gott i magen nu så han får gärna trilla in genom dörren snart :)

Vår trevliga vän solen har ju också letat sig fram, underbart!
Tror vi behöver skaffa oss lite persienner inne i vardagsrummet så man faktiskt kan sitta här inne sen när det blir lite varmare och solen tittar fram oftare, får väl ge oss ut på jakt efter det när bebis är ute :)

Onsdag i morgon redan, min dag med mamma brukar det vara men hon hade annat för sig så jag får allt roa mig själv helt enkelt, ibland blir det så och såklart så ska hon ju ha lite variation på sina lediga dagar och jag klarar mig, får väl se ifall morgondagen ser likadan ut som denna eller hur det nu blir :)

Ska allt ta och resa på mig och plocka undan lite, sällan man gör det men konstigt nog behövs det typ hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0