Efterlyser

Jag efterlyser min matlust.
Äter för att jag måste inte för att jag är hungrig, tre mackor på hela dagen och sen middag vid fem det är inte likt mig men känner verkligen inget sug, kanske fler som hade det såhär i slutet av graviditeten?
Törstig däremot och vatten är Nästan det som är godast just nu och bra är ju det.

Sitter och tittar på Ullared just nu, vilka människor det finns haha men jag måste nog säga att jag blev lite sugen på att åka dit, har ingen aning om vad jag skulle handlat men hade säkert inte varit några problem när jag väl var där men det lär dröja ett bra tag innan det blir någon tripp dit.

Det lär bli en tidig kväll för denna trötta madam!


Kommentarer
Postat av: Tess

Sista veckan innan lillstrumpan kom hade inte jag heller någon matlust. Fick knappt ner något. Jo, risifrutti var typ det enda som fungerade. Hur långt har du kvar ? :)
Ja, det är riktigt svårt.. Ibland har jag tänkt "skitsamma" men nej, ångrat mig sedan igen. Tänkte först instagram eftersom jag har den "hemlig" men nää.. De som är nyfikna får komma och titta :)

2013-02-11 @ 22:23:01
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0