Ett nytt besök :)

Dagen börjar gå mot sitt slut eller ja det är ju några timmar kvar men de brukar gå snabbt tycker jag.

I morgon är det dags för mig att gå upp i tid för ett besök hos barnmorskan, ska bli kul, som alltid. Få lyssna på bebbens hjärta o mäta magen, får jag allt se hur mkt den har växt sen förra gången :)

Kan inte sluta tänka på förlossningen och speciellt när den sätter igång och hur det kommer gå till.
Kan inte hjälpa att jag går här varje dag och bara väntar och jag som trott att den lille lär komma tidigare men jag är inte alls så säker på det längre.
Om nu vattnet skulle gå, vilket det inte alltid gör hemma men iaf ska man ringa förlossningen direkt eller vänta på värkar ??
Och om det skulle vara fullt på förlossningen vad gör jag då?! Åker någon annanstans, det vill inte jag.
Ja det är nog tur jag har ett besök inbokat i morgon så jag kan ställa mina frågor till min bm också :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick värkar 2,5 timme innan vattnet gick. Ringde fl direkt, efter
Det hade jag telefonkontakt med dom var 30e min. Och direkt efter vattnet hade gått fick jag åka in :)

2013-02-18 @ 20:36:50
Postat av: Tess

Jag fick inga värkar när vattnet gått.. Ringde dem när vattnet gått för hade inte värkarna kommit igång skulle jag ändå in på koll efter ett par timmar.. Allt löser sig ;) ha alltid kontakt med förlossningen när de är något ;-)

2013-02-18 @ 21:38:50
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0