Fart och fläkt :)

Idag ringde klockan redan 8, trött som en gnu och sängen var verkligen jätte skön men det var bara upp och göra sig klar och sen köra ut till Ängelholm för gravid fotografering, så himla skoj :) även om man kände sig lite obekväm i början eftersom man inte gjort något sånt tidigare men som sagt skit roligt var det och vi lär lätt göra om det :) bilderna får vi nästa vecka så ska bli spännande o se hur de blev.

Åkte förbi Sarah & Martin på vägen hem och sen blev det en sväng till Andres föräldrar för o se hur det gick för min bil, tur man har en snäll svärfar som meckar bil till mig :) i morgon blir det städ och oljebyte på den så den mår bra :)

Kom hem och slängde oss på soffan, helt slut så vi båda somnade gott i någon timme innan det var dags att åka ut till mina föräldrar för att äta fondue, sjukt längesen jag åt det men det var riktigt gott även om det tar sin lilla tid innan man får mat i magen men kul att man faktiskt sitter ner väldigt länge tillsammans och äter och pratar, blev chokladpudding till efterrätt så ni kan tro jag är mätt nu, puh!

Äntligen fick jag min gottepåse också så även om jag är mätt så lär det nog slinka ner några bitar ikväll.
I morgon blir det till att sova så länge man kan, ingen tidig morgon där inte och det ska bli underbart.

Får väl leta fram någon film eller iallafall något bra att titta på tvn och bara ha det gött på soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0