Fixar dag :)

Tvätt står på schemat idag och samtidigt passar jag på att fixa lite här hemma, några nallar har fått sig en tvätt, mina kläder har fått flytta lite på sig i klädkammaren för att de nya barn kläderna i storlekarna större än 50/56 ska få plats i byrån. Jag borde gå igenom alla mina kläder igen och kasta det jag inte vill ha men det får bli sen när jag kan få på mig dom igen. Det stora problemet just nu är var jag ska lägga alla mina skor, just nu ligger dom slängda i ett hörn i klädkammaren där jag knappt når dom plus att jag inte ens ser vilka skor där är så en annan plats hade varit toppen men jag vet inte var, lite mer garderober hade inte skadat idenna lägenhet eller så har jag bara för mkt saker, jag tror på det första :)

Ner i tvättstugan igen sen får det allt slinka ner något i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0