Fotografering

Bilderna från fotograferingen var riktigt fina och det var som jag hade tänkt, svårt att välja men vi lyckades ändå rätt bra tyckte jag :) så 5 digitala bilder o två utskrivna blir perfekt såklart att där var någon mer som jag ville ha men dom finns ju kvar hos henne ifall vi vill köpa till någon extra senare så nu får vi bara vänta en vecka ungefär innan bilderna kommer hem :)
En nyföddfotografering ingick i detta så ska bli super skoj när vi ska dit igen och det är bebbens tur att få hamna på bild :)

Mitt älskade Greys anatomy börjar idag, wiho :) hoppas bara att man får se ett avsnitt varje vecka nu och inte som förra säsongen där man fick vänta två veckor mellan varje då hinner iallafall jag tröttna, håller tummarna.

Hörs i morn gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad är det för fotograf du anlitat ? :)

2013-02-14 @ 07:58:01
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Tack ! :) ska kika på det..

2013-02-14 @ 11:55:30
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0