Inte på topp

Det är inte ofta som Andre vaknar före mig på helgerna längre men idag var man minsann uppe med tuppen så när jag klev upp stod det frallor på köksbordet, en god frukost är aldrig fel start på dagen.
Gjorde oss klara och åkte till Ängelholm för att hämta våra bilder och sen vidare till maxi för lite köp av diverse saker som behövdes.
När man väl har saker att göra så känner man sig inte på topp så typiskt men jag tog mig igenom det ändån, besvärligt o köra bil då armarna känns så korta plus att bebis nog tycket det blir lite trångt då den bökar runt för fulla muggar. Jag tror att detta var min sista runda i affären innan bebis kommer, jösses vad jobbigt det var och trycker på ordentligt neråt i mellan åt, är helt slut efter denna rundan så blir någon timme på soffan nu faktiskt även om jag är så less på det men just nu orkar jag inget annat och ögonen är himla tunga.

Hörs när vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0