Iväg på roligheter :)

Det blev en dag då energin faktiskt fanns där, städat lite här hemma, fixat mina naglar och bara haft en bra dag helt enkelt.
Sammandragningarna har följt med mig hela dagen, inget som har varit jobbigt eller gjort jätte ont vilket jag är tacksam för så jag faktiskt kunde göra det jag gjort idag.

Synda och åt McDonalds till middag, gott men middagarna lockar inte riktigt längre, blir mätt jätte snabbt vilket är lite trist när man bara vill äta mer för att det är gott, konstigt hur det kan förändras från vecka till vecka.

Blir en tidig kväll då vi ska upp tidigt i morgon och iväg till Ängelholm för lite roligheter och på kvällen blir det hem till mamma & Jonny på middag, fondue faktiskt, har inte ätiti det på evigheter så frågan är om det är gott men det återstår o se :)

Sitter just nu och tittar på Andre när han gör situps haha går sådär men jag önskar att jag också kunde vara med :) han såg en ruta iallafall så det lönar visst sig, jag gissa på att det var den i mitten han såg!

Nä nu ska jag lägga bort telefonen och hålla lite fredag :)


Kommentarer
Postat av: Saraah

Vet inte om den första kommentaren kom fram? Telefonen dumma sig.
Visst var det fint! Kommer nog bli jätte bra på honom. :)

Nä, den pappan förstår jag mig inte på. Inte nog med att Saga redan är inblandad i denna skiten så ska dom sätta ännu en unge till, till världen som lär få lida av detta. Uh.. Aja!
Kram på dig :)

2013-02-09 @ 13:14:19
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0