Jag undrar hur det känns..

Igår mötte jag upp mamma i stan och sen gick vi vidare till Grand hotell för att möta upp therese, fyllde en Ikea kasse med kläder och saker till bebben som vi fick utav henne, tusen tack :)
Åkte hem och hämta Andre och sen vidare till Bjuv, blev köpemat tillsammans med sara, Richard och Julia och sen blev det film, kvarteret skatan som var riktigt bra :)

Bil färden hem var inte den roligaste, trodde fan ett tag att nu kommer där en unge alltså, jisses vad ont jag fick en massa förvärkar men när vi väl närmade oss Helsingborg så avtog det, åkte hem och bädda ner mig i sängen och flög upp igen samma visa en gång till, en Alvedon och lite vatten sen somnade jag iallafall.
Kan säga som så här, undra hur FAN det känns när det sätter igång på riktigt?!

Mådde mycket bättre i morse så vi åkte ut till mamma och Jonny och hälsa på, blev bjudna på semla och sen åkte vi hemåt efter en stund, städat lite och såhär och håller just nu på att koka nappar och grejer. Ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och äta tacos mums mums :)

Ha en bra lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0