Jippie :)

Mitt i frukosten ringde mormor, förkyld som attans och behövde ha hem lite saker så det var bara in och säga till Andre att jag skulle iväg samtidigt som jag kom på att jag har ju ingen bil så han fick snällt kliva upp och köra mig vilket egentligen bara va bra för vi fick en massa gjort.

Tvättmaskinen är nu beställd och lär komma om ett par dagar, jippie :) tänk man kan bli så glad över en tvättmaskin, inte klokt :) olja och oljefilter är även köpt till bilen så nu ska det bara bli bytt också, en städning hade den behövts men vettifan om vi tar det idag vi får se :)

Känns skönt att få en massa gjort den här söndgen iallafall !

Nu ska jag lämna detta garage och gå in och värma mig, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0