Mysig dag

Kom hem till mamma som bjöd på lunch, lite räkor, lite rostbiff en massa sallad och bröd, åt så jag knappt kunde röra mig så slängde mig på soffan framför tvn med katten sidan om mig och det tog inte lång tid tills mamma också hade sjunkit ner i soffan :) en mysig dag helt enkelt.

Tvättmaskinen är hämtad och står fint i badrummet, i morgon ska den testas den lukta ju inte hallon när man öppna den så får prov köra den någon gång innan tvätten åker i den. Är nöjd med den än så länge iaf :)

Blev en rätt sent innan vi var hemma och jag är så fruktansvärt trött nu så hade kunnat somna vilken sekund som helst så därför ska jag allt krypa ner under täcket och i morgon ska jag sova tills jag vaknar, hoppas bara det funkar också brukar ju inte göra det när man vill sova ut.

Våra bilder är nu klara för att hämtas hos fotografen, wiho :):) lovar att lägga upp någon till när vi fått dom :)

Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0