Ni anar inte :)

Reste mig ur sängen och bosatte mig i soffan, har verkligen inte vaknat till liv än och känner mig segare än segast men snart så har jag inget val mer än att resa mig härifrån och åka ut till mamma, är ju hennes lediga dag och som jag sagt innan jag älskar hennes lediga dag såhär mitt i veckan så vi kan umgås lite :)

Ser ut att bli fint väder också, solen är iaf framme just nu hur skönt som helst, är så trött på minusgrader, snö och slask nu vill jag ha vår och lite plusgrader så man slipper frysa ihjäl varje gång man går utanför dörren.

Vår tvättmaskin har också kommit så den ska hämtas ikväll :) hoppas bara den får plats så som vi har tänkt oss och mätt o haft oss.
Ni anar inte hur skönt det kommer va att slippa springa ner o tvätta varje vecka nu kan jag ta det när jag vill :)

Lär bli en bra onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0