Nio dagar


 Nio dagar  kvar till bf, det går inte en enda dag då jag inte tänker på det, jag längtar mer än någonsin nu och jag håller tummarna att vi slipper gå över tiden allt för många dagar iaf. De flesta i vår omgivning tror att det blir ett Februari barn vilket jag också har trott men eftersom jag inte känner så mkt så tror jag nog mer på att bebis kommer i Mars trotts allt. Ja, man kan sitta här och gissa hur mkt som helst & jag vet att det inte hjälper att försöka sätta igång förlossningen på egen hand, fast det är inget jag vill göra för så jobbigt är det minsann inte, bebis kommer när den kommer.
 
Jag kanske gnäller lite väl mkt vissa dagar då det mest är trist att inte kunna göra så mkt eftersom jag knappt orkar gå så långt och jag vet att jag gnäller när mensvärken och huggen mellan benen sätter igång då det inte är bekvämt för fem öre men jag vet ju vad jag har gett mig in på redan från dag ett och även om jag inte har vetat exakt hur saker och ting kommer kännas så har jag ändå vetat att det inte kommer bli en dans på rosor så egentligen fattar jag inte varför jag gnäller.
När jag väl ligger där på förlossningen och ska föda vårt barn tror jag att detta som jag har gnällt över kommer vara en bagatell jämfört med hur det kännas att föda barn & det kan ju vara bra att komma ihåg till nästa bebis, att det inte hjälper att gnälla för det kommer bli värre ;) haha
 
Vi längtar båda två efter att få träffa den personen som gömmer sig i magen, vi undrar om det är en pojke eller flicka, hur du kommer se ut och framför allt så hoppas vi att allting är bra med vår älskade bebis. 
Kom igen nu plutten så vi får träffa dig :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Nielsen.

Jätte fin bild!! Så fin mage du har, verkligen :)

2013-02-26 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0