Om man kanske skulle

Ligger fortfarande kvar i sängen, orkar inte riktigt gå upp än men snart är jag tvungen då jag blir mer och mer hungrig.
Ligger här och funderar på om jag skulle åka till väla, bara in på hm snabbt och sen hem igen, funderar även på om jag skulle åkt inom affären på vägen hem, det som drar mig är ifall något skulle hända när jag står där själv men samtidigt så kanske det bara är bra att jag tar mig ut en sväng.
Lite frukost och sen får jag allt se vad jag gör..
Godmorgon iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-02-26 @ 11:01:55
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0