Skönt o va igång :)

Jippie i natt fick jag minsann sova :) men självklart när jag skulle upp tidigt var jag svin trött o sängen extra skön men det är bara att gilla läget och ta den är sömnen som det blir.

Har bakat sen jag klev upp, ska ju ha kalas för Andre på söndag så måste ju bjuda på något och visst är det godare med hemma bakat än sånt man köpet färdigt i affären?
Har ingen aning om det blev bra eller ej men det ser ut som det blev bra iallafall så får vi hoppas att folket också tycker det på söndag. Får räcka med kakor o kaffe denna gång då jag inte har ork att stå o fixa massa mat o grejer.

Ska bli skönt att bara få sätta sig ner en stund nu innan det ska stekas kyckling, känns bra att vara igång även om jag behöver mina pauser :)

Härligt med fredag och helg så jag får litta sällskap här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0