Sömn :)

Jag lyckades få tiden att gå idag, genom sömn. Inte det roligaste men himla skönt :) slockna några timmar och vakna lagom till oth sen var det tid att laga middag, blev ingen höjdar mat idag inte men så får det bli ibland.

Kom ut en liten sväng idag iallafall, bort till maxi och Apoteket för att handla till mormor, suveränt bra att Apoteket finna inne på maxi så man kan ta allt på en och samma gång :)

Två mini semlor har även åkt ner i magen, gott gott :)
Fick precis besök så ska va lite social istället för att skriva här!


Kommentarer
Postat av: Tess

Åååhh så himla gott med semlor ! :)
Första två nätterna var där inte plats men sedan hade vi tur att så många skrevs ut på en dag så hon jag delade rum med flyttade till eget med sin kille också så då fick gubbe min stanna också..
Men vissa har tur och hamnar i eget rum men det gick bra att vara själv också :) är det något så bara ringa på klockan. Allt från värktabletter till minsta fråga haha.. Man vänjer sig lite för fort vid den servicen ;)

2013-02-12 @ 20:43:42
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0