Suck !!!

Jag tror jag blir knäpp snart på det här med försäkringskassan, är helt med på att jag kan ansöka om föräldrarpenning redan nu men det var ju inte bara två klick och sen klart, nej just det, de är försäkringskassan vi pratar om..
Perioder ska skrivas in o hur länge är en period?!
Månad till månad eller ska man ansöka om längre?!

Beloppet pengar som kom upp när jag tryckt i det jag skulle stämmer ju inte alls ihop med det som står att jag ska få varje månad, är det inte samma belopp varje månad?

Tryckte på avbryt och skiter i det för denna gången innan datan åker i golvet och min huvudvärk blir värre.
Fattar inte varför det ska va så krångligt eller så är det bara jag som tycker så!


Kommentarer
Postat av: Tess

Nä de är olika.. Sjukt knasigt. Om du tar ut 5 dagar eller 7 dagar i veckan. Vissa månader har 30 dagar och andra 31. Tror de räknar från den 20-20 eller 21.. Kommer inte ihåg. Kör två månader i stöten typ ;) så ser du, men det är sjukt krångligt :-)

2013-02-19 @ 20:26:33
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0